sobota, 10 listopada 2012

Kuchnie

Już od jakiegoś czasu chciałam napisać posta o moich ulubionych filmowych i serialowych kuchniach. Bardzo lubię ciepłe i przytulne wnętrza, a zimne i nowoczesne kuchnie nie należą do tych, którymi będę się inspirować przy urządzaniu własnej. To nie będzie szybko, ale już zaczynam kolekcjonować inspiracje.


Kuchnia Sookie z Czystej krwi 
Najbardziej podoba mi się okrągły stół - moje kuchenno-jadalniane marzenie i ceramiczny zlew.


Kuchnia Rosemary z Dziecka Rosemary
Chyba najbardziej podoba mi się to, że jest bardzo jasna i słoneczna, mimo mrocznego klimatu filmu.


Kuchnia Kitty z Różowych lat siedemdziesiątych
Podoba mi się bardzo ze względu na barek, okrągły stół i to, że Kitty zawsze pichci coś dobrego dla miliona osób, który się przez jej dom przewija.

Kuchnia Moniki z Przyjaciół
Kolejna kuchnia z okrągłym stołem ;) Chyba najbardziej urokliwe jest to, że wszystko jest na wierzchu i niczego nie trzeba szukać. Mimo pozornego bałaganu, wszystko wydaje się w najlepszym porządku i to mi się podoba!:D

Na pewno będę jeszcze uzupełniać to zestawienie w przyszłości, dlatego jest jeszcze co najmniej kilka kuchni, które pretendują do gronach moich ulubionych/wymarzonych.

2 komentarze:

Kasia pisze...

kuchnia Moniki z Przyjaciół była zawsze moją ulubioną, mimo że niby jest zagracona. w ogóle ciepłe kuchnie są przytulne i takie domowe :) szkoda że mam małą kuchnię, to nie bardzo mam w niej co urządzać...

Danusia pisze...

Z wymienionych - kuchnia Moniki z "Przyjaciół". Wynika to pewnie z sentymentu do tego serialu i jego bohaterki. Przytulna i ciepła,zawsze stanowiła centrum wydarzeń:)

Prześlij komentarz

© 2011 spotkajmy się w kuchni, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena